Gezelschapsspellen

NIEUW! G 103 - Slot Siddersteen

"Een griezelig goed-kijken-spel. Vandaag moeten de kleine spookjes bewijzen dat ze de slotbewoners met een luid ""boe"" aan het schrikken kunnen maken. Maar steeds mogen er slechts bepaalde bewoners aan het schrikken worden gemaakt. Alleen wie een goed geheugen heeft en de meeste slotbewoners kan onthouden, wordt meesterspook.

Code: : G 103

NIEUW! G 105 - Het vervloekte Pirateneiland

Moedige avonturiers hebben op een geheimzinnig eiland een zak vol goud gevonden. Tussen de goudstukken bevinden zich helaas ook vervloekte munten, die de gevreesde piratenkapitein Black laat komen. Wie met wat geluk de meeste goudstukken uit het zakje haalt en in zijn houten kist verbergt, wint. Wees op jullie hoede voor het vervloekte zwarte piratengoud!

Code: : G 105

NIEUW! G 107 - Find the code! Haba

Haba Find the code! Pirateneiland De spelers vertrekken op een spannend piratenavontuur en vinden een schatkist met een cijferslot. Om de code te kraken, moeten ze samen de raadsels op de kaart oplossen en de speelfiguur het juiste aantal velden voorwaarts zetten op de puzzelschatkaart. Alleen zo kan de schatkist worden geopend!

Code: : G 107

NIEUW! G 108- Wazabi

In Wazabi combineer je dobbelstenen en kaarten. Rol de stenen, leg kaarten af of ruil dobbelstenen met andere spelers. Speel als eerste je dobbelstenen kwijt! Hoe minder dobbelstenen je hebt, hoe moeilijker het spel wordt! Eenvoudige spelregels.

Code: : G 108

NIEUW! G 106 - Karuba Junior

Samen gaan de spelers op een avontuurlijke schattenzoektocht in de jungle van het eiland Karuba! Lukt het de spelers om de padkaartjes zo aan te leggen dat ze alle schatten bereiken voordat de gemene piraten het eiland overvallen? Ze zullen goed moeten samenwerken en ook goed uitkijken voor de tijgers die de weg versperren. Met een beetje geluk en gezond verstand zijn ze sneller dan de piraten!

Code: : G 106

NIEUW! G 110 - Rummibkub voor 6 spelers

Rummikub kun je nu zelfs met 6 personen spelen! Rummikub the Original 6 Players breidt het leukste spel van Nederland uit voor nog meer tactieken, uitdagingen en speelplezier!

Spelers moeten zo snel mogelijk de tegels op hun bordje kwijt zien te raken door de juiste combinaties te leggen. Dat kan met de tegels van je bordje of met de tegels die al op tafel liggen.

Code: : G 110

NIEUW! G 104 - Dragomino

Mijn eerste Kingdomino Je grote moment is aangekomen! Je bent tot drakenrijder benoemd en krijgt de kans om op een mysterieus eiland op zoek te gaan naar deze wezens. Maar je bent niet de enige drakenrijder in deze landstreken.Wie zal de meeste babydraken ontdekken?

Code: : G 104

NIEUW! G 111 - 30 seconds junior

Speciale kindereditie van het spectaculair partyspel 30 Seconds voor teams. Fantastisch voor grote gezelschappen op feestjes en partijen. Je speelt in teams. Een van jullie probeert binnen 30 seconden zoveel mogelijk van de 5 begrippen op een kaartje te omschrijven. Hoe meer begrippen jullie raden, des te meer velden jullie op het speelbord vooruit mogen. Een dobbelsteenworp kan daar nog verandering in brengen. Welk team bereikt als eerste de finish? Deze editie bevat begrippen die aantrekkelijk en begrijpelijk zijn voor jeugdige spelers. Zo zijn kinderen nu ook waardige tegenstanders!

Code: : G 111

NIEUW! G 113 - Qwixx

Bij Qwixx hoef je niet op je beurt wachten - iemand dobbelt en iedereen kan de worp benutten! Hoe meer getallen je op je scoreblad aankruist, des te meer punten je krijgt. Qwixx kan in twee minuten worden uitgelegd en is spannend tot de laatste worp! Dobbel mee en laat je aansteken door de Qwixx-koorts!

Code: : G 113

NIEUW! G 112 - Beverbende

Beverbende In Beverbende gaan tactiek en geheugen hand in hand. Je hebt 4 kaarten met strafpunten gedekt voor je liggen, maar je mag er maar twee bekijken. Als je aan de beurt bent, trek je een kaart en doe je daar een actie mee. Zo kun je de kaart tegen één van je gedekte kaarten ruilen of zelfs invloed uitoefenen op de kaarten van de andere spelers. Als jij de minste strafpunten hebt, win je de ronde.

Beverbende is bij uitstek geschikt voor gezinnen met kinderen.

Code: : G 112

TE LEEN VIA DE BIBLIOTHEEK: G1 - Eerste Boomgaard HABA

De spelklassieker „Boomgaard“ voor de allerkleinsten: de regels zijn aan de leeftijd aangepast en het spelmateriaal is speciaal voor kleine kinderhanden gemaakt. De mooie, handzame houten stukken nodigen tot vrij spelen uit en stimuleren hierbij de motorische vaardigheden. Stimuleert het herkennen van kleuren en symbolen, het eerste begrip van regels en het beleven van een wij-gevoel.

Code: : G1 x

G3 - Boomgaard HABA

Een spannend coöperatief gezelschapsspel waarbij het er op aankomt de kersen, appels, peren en pruimen uit de boomgaard te plukken vóór de brutale altijd hongerige raaf toeslaat, Daarbij werken alle kinderen met elkaar samen.

Code: : G3 x

G4 - Lekker of gemekker HABA

Een beestachtig reactiespel. Wie vindt het juiste voedsel het snelst en wint de eerste 5 goldstukken? Verschillende spelvarianten mogelijk. Vanaf 4 jaar. Voor 2-4 spelers.

Code: : G4

TE LEEN VIA DE BIBLIOTHEEK: G5 - Camelot JR (Smartgame)

Een romantische uitdaging! Bouw een weg voor de ridder om naar de prinses te komen. De ridder kan alleen over een muur of een trap lopen. Hij kan dus niet springen. Camelot Jr. is een unieke puzzel waarin logica, ruimtelijk denken en fijne motoriek gecombineerd moeten worden om de oplossing te vinden.

Code: : G5 x

G6 - Midgetgolf spel (Educo)

Houten midgetgolfspel met 4 gekleurde ballen, 2 sticks en een opvangbak.

Code: : G6

TE LEEN VIA DE BIBLIOTHEEK: G7 - Anri Virus (smartgame)

Het "Bio-Logisch" denkspel!
 Zet je immuunsysteem aan het werk en verwijder het virus voordat het zich vermenigvuldigt. Een superleuke schuifpuzzel: de puzzelstukken kunnen diagonaal en in groep verschoven worden. Eens je het spelvirus te pakken hebt, geraak je er maar moeilijk weer vanaf!

Code: : G7 X

G9 - Hallo Galli Extreme

Halli Galli Extreme - Voor degenen die van wild houden! Olifanten, apen en varkens zwerven door de jungle op zoek naar fruitige lekkernijen. De spelers helpen. Elke speler onthult op zijn beurt een kaart. Telkens wanneer twee identieke fruitkaarten te zien zijn of een dier met zijn favoriete fruit, moeten de spelers heel snel op de bel drukken. Degene die de snelste bel luidt, krijgt alle kaarten open op de aflegstapel. Het doel van het turbulente spel is om de meeste kaarten te winnen.

Code: : G9

G10 - Pitch Car auto race

Pitch car is een heel leuk spel voor jong en oud. Het spelbord is een racebaan, bestaande uit verschillende houten puzzelstukken, zodat je verschillende circuits kan maken . De race-autootjes zijn houten schijven, die je voortschiet over het circuit. Vingerbiljart op een race-circuit dus.

Code: : G10

G12 - Bill & Betty Bricks (smartgame)

Met je hoofd in de wolken en je voetjes op de grond? Bij dit spel kan het tegelijkertijd. Bouw met houten blokken steeds hogere wolkenkrabbers, maar zorg ervoor dat je bouwvakker altijd op het gebouw blijft staan om de werken te coördineren. Je opdracht zit erop zodra je gebouw af is én Bill en/of Betty zich boven op het dak bevindt. Een hele uitdaging voor zowel jong als oud, waarbij je zowel je ruimtelijk inzicht oefent als je fijne motoriek. 60 opdrachten.

Code: : G12

G13 - Eierdans

Wie slaagt er in om de meeste eieren te pakken te krijgen en daarmee een heleboel punten te verzamelen? Dat is helemaal niet zo gemakkelijk, want de eieren springen wild in het rond en veranderen telkens opnieuw van eigenaar... en wanneer iemand een van z'n eieren laat vallen, is het spel al weer afgelopen. Ook een aanrader voor feestjes!

Code: : G13

G14 - Gepakt & Gezakt

In Gepakt & Gezakt bepaal je met een dobbelsteenworp hoeveel lading jij met jouw vrachtwagen moet transporteren. Daarna kies je een vrachtwagen en vult deze zo goed mogelijk om strafpunten te voorkomen. Als je aan het einde van het spel de meeste punten hebt, ben jij de beste verhuizer. Gepakt & Gezakt is een hilarisch reactie- en logistiek spelletje voor het hele gezin. Gepakt & Gezakt is genomineerd voor 'Speelgoed van het jaar 2009' in de categorie 8-12 jaar!

Code: : G14

G15 - Monopoly Van Dam tot Dom Editie

Monopoly van Dom tot Dam is de moderne versie van het bekende gezelschapsspel Monopoly, met eigentijdse pionnen en nieuwe locaties. Zeg vaarwel tegen het tellen van grote sommen geld of bankbiljetten die wegwaaien en kwijtraken. Je betaald in deze versie gewoon met pinpas.

Code: : G15 x

G16 - Lego Minotaurus

De machtige Minotaurus is een mythologisch wezen: hij woont in een labyrint waar hij een geheime tempel bewaakt. Voer als eerste je helden naar de tempel, ontwijk de Minotaurus en bouw hindernissen op voor je tegenstanders. Dankzij de eenvoudige, duidelijke regels is dit het ideale spel voor de hele familie. Vanaf 7 jaar.

Code: : G16

G18 - Regenwormen

Als je aan de beurt bent, gooi je met 8 dobbelstenen. Je legt nu alle dobbelstenen met hetzelfde getal of met een worm opzij. Daarna gooi je met de resterende dobbelstenen en legt nu alle dobbelstenen met een ander getal opzij. Als je totaal hoger is dan 20 en je hebt ten minste één worm gegooid, mag je de steen met het betreffende getal van tafel of zelfs van een andere speler pakken! Maar neem je teveel risico en gooi je alleen maar getallen die je al eens hebt gepakt, dan ben je af en moet je juist een steen inleveren. Op elke steen staan een aantal regenwormen. Wie aan het einde van het spel de meeste regenwormen heeft, is de winnaar. Iedereen die tot 36 kan tellen, kan meedoen!

Code: : G18

G19 - Schat van de Jungle HABA

Een spel boordevol actie voor 2 - 4 schatzoekers. Vanuit de jungle stijgt het geluid van wilde dieren op. Om de geheimzinnige schat der Maya‘s te vinden, moeten de schatzoekers nu juist de jungle doorkruisen. Plotseling duikt voor hen een oude en sinds lang vergeten Mayatempel op. Twee stenen schildwachten staan bij de poort en kijken de schatzoekers streng aan! Wie van jullie is dapper, behendig en snel genoeg om de schat van de jungle te bemachtigen? Voor elke uitgevoerde opgave ligt in de jungle waardevol goud klaar. Wie na drie rondes het meeste goud heeft verzameld, wint het spel.

Code: : G19

G20 - Vlotte Geesten

Elke ronde wordt een kaart omgedraaid. De spelers moeten nu zo snel mogelijk het gezochte voorwerp pakken of roepen. Wie dat het snelste doet, krijgt de kaart. Wie wint de meeste kaarten?

Code: : G20

TE LEEN VIA DE BIBLIOTHEEK: G21 - Dier op dier HABA

De dieren willen hun kunstje vertonen - de grote piramide! Nu moet er voorzichtig en behendig te werk worden gegaan: wie kan de pinguïn op de krokodil zetten, het schaap op de pinguïn en de slang op het schaap. Ook de miereneter wil bovenop de piramide klimmen en die is al zo duizelingwekkend hoog.

Code: : G21 X

TE LEEN VIA DE BIBLIOTHEEK: G22 - Sterk als een draak HABA

Een vurige hardloopwedstrijd. Draken spelen graag met vuur. Daarom gaat het er bij hun jaarlijkse drakenwedstrijd heet aan toe: de wedloop rondom een vuurspuwende vulkaan. Wie als eerste rond de vulkaan wil rennen, heeft een drakensterk geheugen nodig. Vanaf ca. 5 jaar.

Code: : G22 x

G23 - Dora zoekt haar vriendjes (smartgame)

Dora zoekt haar vriendjes is een eenvoudig versie van "Hide and Seek" met 48 opdrachten voor jonge kinderen. Alle onderdelen kunnen worden opgeborgen in de la onder het spelbord. Van 3 tot 6 jaar.

Code: : G23

TE LEEN VIA DE BIBLIOTHEEK: G25 - Trucky (smartgame)

Weet jij de vrachtwagens met de juiste lading op de plaats van bestemming te krijgen? Geschikt voor kinderen vanaf 3 jaar. Zowel als speelgoed of als spel te gebruiken. Het spel bevat verschillende niveaus om je kind extra te stimuleren. Begin starter en ga daarna verder met junior, expert en master.

Code: : G25 X

G26 - Toffe peren

Tel in gedachte appels, persen en wormen die je op de kaarten ziet en zeg op het juiste moment hoeveel dat er zijn, voordat de andere spelers dat doen. Wie aan het einde van het spel de meeste oogstkaarten heeft, wint.

Code: : G26

TE LEEN VIA DE BIBLIOTHEEK: G27 - Grote jenga toren

Met deze blokken kun je alle kanten op! Bouw een hoge toren en haal er blokken uit zonder dat de toren omvalt, of gebruik ze als constructieblokken.

Code: : G27 x

G29 - Dartbord me ballen

Gooi met de klittebandballen op het dartbord. Leuk voor een kinderfeestje. Ook voor jonge kinderen geschikt.

Code: : G29 X

G30 - Kleine Sjoelbak

Sjoelbak in mini formaat voor urenlang speelplezier.

Code: : G30

G31 - Blikgooien

Gewoon de 10 blikjes als piramide stapelen, een paar stappen naar achteren doen en met de werpzakjes proberen zoveel mogelijk blikjes om te gooien. De persoon met de meeste omgegooide blikjes wint. Ook op de volgende kinderverjaardag zorgt het blikgooien voor veel plezier. Met de zachte werpzakjes is het blikjes gooien voor kinderen vanaf 3 jaar geschikt, die hierdoor op een speelse manier behendigheid, motoriek en coördinatie trainen.

Code: : G31 X

G32 - Mijn eerste 'Wie is het?'

Bouw tegenover elkaar een van de 24 vermommingen en raad het goede gezicht erbij!

Code: : G32

TE LEEN VIA DE BIBLIOTHEEK: G33 - Bob de Bouwer reuzekwartet

Eenvoudiger dan gewone kwartet, omdat niet vier verschillende, maar vier dezelfde kaarten bij elkaar worden gezocht.

Code: : G33 x

TE LEEN VIA DE BIBLIOTHEEK: G34 - Auto weetjes kwartet

Ben jij gek op auto's? Dan is dit kwartetspel iets voor jou!

Code: : G34 x

G35 - Boter, kaas en eieren deluxe

Beleef een hoop plezier met deze extra grote variant van boter, kaas en eieren. Neem het spel mee naar buiten en spelen maar! Wie heeft er als eerste drie op een rij?

Code: : G35 x

G36 - Houten paaltjesvoeltbal

Iedere speler moet proberen het paaltje van een ander om te krijgen. Tegelijkertijd moet je er natuurlijk voor zorgen dat je eigen paaltje niet omver geschopt wordt. Heb jij de behendigheid van een prof en kan jij ervoor zorgen dat jouw paaltje als laatste overeind blijft staan?

Code: : G36

TE LEEN VIA DE BIBLIOTHEEK: G38 - Kling Klang Bos, mijn eerste spellen HABA

In het kling-klang-bos speelt elk dier een muziekinstrument. Alleen het kleine muisje Mia heeft nog niet kunnen beslissen welk instrument ze zou willen leren bespelen. Daarom gaat ze bij al haar vriendjes langs om de instrumenten uit te proberen. In vijf afwisselende spellen raken kinderen met eenvoudige ritmes en verschillende klanken vertrouwd. Bovendien wordt hun gevoel voor muziek, creativiteit en fantasie gestimuleerd.

Code: : G38 x

G39 - Vier op een rij deluxe

Bij dit mooie houten spel doel je om de beurt een fiche van je eigen kleur in het raster. Door slim te spelen moet je vier fiches van jouw kleur op één rij krijgen. Dit mag zowel horizontaal, verticaal als diagonaal zijn. Vier op een rij!

Code: : G39

TE LEEN VIA DE BIBLIOTHEEK: G41 - Boerderijdieren Weetjes kwartet

Boerderijdieren Weetjeskwartet. Alles over de boerderij, afgebeeld op extra grote kaarten. Op deze kaarten staan foto's en ook nog eens interessante weetjes! Inclusief een superkwartet van 5 kaarten.

Code: : G41 x

G42 - KLM Speeddomino

Code: : G42

G43 - Zaklopen

Net als vroeger huppen naar de overkant. Zakloopspel van stevig weerbestendig materiaal.

Code: : G43 x

G44 - Kleine Regenbogenrups HABA

De lentetuin is al vol met kleuren. De vogels tsjilpen, de vlinders fladderen en iedereen wil met de kleine regenboogrups spelen. Wie heeft het eerst alle stukken van zijn regenboogrups achter elkaar gelegd? Vanaf 3 tot 6 jaar.

Code: : G44

G45 - Liedjesbingo

Zes bingokaarten en een cd vol leuke liedjes. Het spel kan ook met kaartjes gespeeld worden als er geen cd-speler in de buurt is. Met zes kaarten, fiches, een cd en leuk geïllustreerde kaartjes met rijmpjes.

Code: : G45

TE LEEN VIA DE BIBLIOTHEEK: G46 - Busytown

Los samen met Hukkie de kat en zijn worm Wimpie de raadsels op van dit 2 meter lange speelbord! Ga op zoek naar geheime objecten en rij door de straten van Busytown en de aangrenzende boerderij. Er is altijd iets nieuws te ontdekken in de wereld van Richard Scary en hetzelfde geldt voor dit fantastische avontuurlijke bordspel! Kinderen bouwen aan hun zelfvertrouwen, interactie met andere kinderen en verbeteren hun concentratie.. en hebben gigantisch veel plezier in de tussentijd!

Code: : G46 x

TE LEEN VIA DE BIBLIOTHEEK: G47 - Fun Domino

Fundomino is een combinatie van Domino en Solo. De speler die aan de beurt is legt een van zijn stenen aan de keten. Omdat de stenen niet recht zijn heeft hij soms niet veel keus, omdat de stenen elkaar niet mogen overlappen of kruisen. Een speler die een steen zo aanlegt dat er een speciaal symbool verschijnt, zorgt ervoor dat een andere speler een extra steen moet pakken of dat hij zelf nog een keer mag spelen. Wie als eerste 120 punten heeft, wint het spel! Fundomino is een vrolijk en eenvoudig spel voor het hele gezin en garandeert vele uren speelplezier!

Code: : G47 x

G48 - Bunny Boo (smargame)

Met Bunny Boo kunnen jonge kinderen de fascinerende wereld van 2D-en 3D-ruimte verkennen. Los de 60 opdrachten op of speel gewoon met de blokken en leer begrippen zoals boven/onder, binnen/buiten, zichtbaar/verborgen. Oefen spelenderwijze zowel ruimtelijk inzicht als taal. Er zijn kaarten op 4 niveaus: starter, junior expert en master. Je bouwt na wat er op de kaart staat met de blokken en het konijn. Als het vooraanzicht van je constructie hetzelfde is als op de kaart, heb je het probleem opgelost. Van 2 tot en met 5 jaar.

Code: : G48 x

TE LEEN VIA DE BIBLIOTHEEK: G50 - Quirkle

Abstract familiespel voor het hele gezin. Leg tegels met verschillende symbolen of kleuren aan elkaar en scoor punten. Maak je een serie af of beëindig je het spel, dan krijg je bonuspunten. Wie scoort de meeste punten?

Code: : G50 x

G51 - Fieperdepiep kwartet

Vanaf 4 jaar

Code: : G51

G53 - Speelkwartiertje Mikado Magnetico

Spelenderwijs leren de kleintjes kleuren herkennen en te onderscheiden met deze kleurentorentjes. . Geschikt voor kinderen van 3 jaar.

Code: : G53

G54 - Speelkwartiertje Jumbolino

Jumbolino is een gezellig familiekaartspel dat leuk is voor jong en oud. Je beste vriendje Ernie speelt de hoofdrol in Jumbolino. Wees de ander te slim af en win! Geschikt voor kinderen vanaf 4 jaar.

Code: : G54

G55 - Sesamstraat schuifmemo

Sesamstraat schuifmemo is een spel voor kinderen vanaf vier jaar. Het is een spannend geheugenspel waarbij je ook een beetje geluk moet hebben. In je beurt pak je een kaart, gooi je met de dobbelsteen en schuif je door op zoek naar het plaatje van je favoriete Sesamstraat figuur.

Code: : G55

G56 - Chicken Shuffle (smartgame)

Bedek de eieren. Er is heel wat gekakel op de boerderij want elke kip wil op haar eieren broeden en dat is niet zo eenvoudig. Schuif de kippen door elkaar zodat er op elk ei een kip zit te broeden. Dit is een superleuk, logisch spel! Verschuif de puzzelstukken dus niet als een kip zonder kop, maar denk eerst na. Inhoud: 48 opdrachten en oplossingen,

Code: : G56

TE LEEN VIA DE BIBLIOTHEEK: G58 - Granny Apples

Race in dit dobbelspel met snelle actie tegen je tegenstanders om het exacte aantal appels te tellen dat in het spel is verspreid. Pas op voor vogels, wormen en appeltaarten die het totaal wegnemen. Tel zo snel als je kunt en schreeuw als eerste het antwoord, maar vergis je niet, anders verlies je de helft van je appels! De speler met de meeste appels wint. Vanaf 8 jaar

Code: : G58 x

G60 - Betrapt en gesnapt HABA

De grootste brandkast van de stad is leeg! Was het Duistere Dirk, Inge Inbraak of opnieuwe Simon Slinks? De spelers onderzoeken van wie de vingerafdrukken op de plaats van het misdrijf zijn en wie een alibi heeft. Alleen wie razendsnel kan combineren, de juiste verdachten kan identificeren en te slotte met de bijpassende inzetkaart iemand kan arresteren, wint als beste boevenvanger van het spel. Vanaf 6 jaar.

Code: : G60

TE LEEN VIA DE BIBLIOTHEEK: G61 - Hannie Honigbij HABA

Hannie Honingbij is een mooi vormgegeven en leerzaam spel voor jonge kinderen. Hannie Honingbij vliegt over de bontgekleurde bloemenweide. Omdat Hannie een bezige bij is, verzamelt ze natuurlijk zo veel mogelijk nectar om naar de bijenkorf te brengen. Daar wachten Hannies vriendjes, die van de nectar lekkere zoete honing willen maken. Wie helpt Hannie Honingbij zoveel honing maken, dat de honingpot helemaal vol zit? Hannie Honingbij bevat twee coöperatieve dobbelspellen, een schattige bij van hout en een bijenkorf met een fascinerend effect. Het spel bevordert het herkennen en benoemen van kleuren en het eerste begrip van spelregels.

Code: : G61 x

TE LEEN VIA DE BIBLIOTHEEK: G62 - Eenhoorn Flonkerglans HABA

Eenhoorn Flonkerglans is een dobbelsteenspel. De vier eenhoorns, Flonkerglans, Sterrenstof, Wonderbloem en Toverstaart, leven in het verre wolkenland. Uitgelaten galopperen ze over de wattenwolkjes, glijden langs de kleurige regenbogen omlaag of spelen met de fonkelende wolkenkristallen. Daar komt plotseling een onweer opzetten! Wie helpt de eenhoorns zo snel mogelijk bij de zon te komen en op weg ernaartoe zo veel mogelijk wolkenkristallen in veiligheid te brengen?

Code: : G62 X

G63 - Berenhonger HABA

Berenhonger' behoort tot de reeks 'Mijn eerste Spelen' van het Duitse merk Haba en is een memoryspel. De beer heeft reuzenhonger. Gelukkig staat er al een bord met verschillende lekkere hapjes klaar. Maar welke hapjes mag de kleine beer eerst eten? Dat verklapt de dobbelsteen. Wie helpt mee om de kleine beer te voeren?

Code: : G63

TE LEEN VIA DE BIBLIOTHEEK: G64 - Little Observation

Spel gericht op observatie en snelheid, speciaal ontwikkeld voor de allerkleinsten met grappige diertjes, eenvoudige spelregels en een spelduur die past bij hun leeftijd. De vlinders worden midden op tafel geplaatst. De spelers gooien om de beurt de dobbelstenen en moeten de vlinder die overeenkomt met de kleuren van dobbelsteen. Een gezellig spel dat het contact tussen de ouders en de peuter stimuleert. Vanaf 2 jaar.

Code: : G64 x

G65 - Eerste boomgaard HABA

De spelklassier Boomgaard voor de allerkleinsten. De regels zijn aan de leeftijd aangepast en het spelmateriaal is speciaal voor kleine kinderhanden gemaakt. De mooie handzame houten stukken nodigen uit tot vrij spelen en stimuleren de motorische vaardigheden. Vanaf ca. 2 jaar.

Code: : G65 X

G66 - Kinder vlooien spel

Probeer de poppetjes in de gaatjes te schieten. Maak het spel moeilijker door de poppetjes in de juiste kleuren te schieten.

Code: : G66

TE LEEN VIA DE BIBLIOTHEEK: G67 - Het Stenen Tijdperk

Zoek naar grondstoffen als hout en steen om hutten te bouwen. Verplaats daarbij je pion over het speelbord en voer de bijbehorende actie uit. Zo kom je aan verschillende dingen. Omdat er vaak gedekte fiches moeten worden omgedraaid, is het niet altijd duidelijk wat een bepaalde actie oplevert. Maar, deze fiches worden in de loop van het spel weer gedekt, waardoor je je geheugen moeten aanspreken om te krijgen wat je nodig hebt. Heb jij als eerste 3 hutten in je dorp?

Code: : G67 x

G68 - Houten Legplank puzzelvormen

Code: : G68

G69 - Kri-Kra-Krabbelei HABA

We bevinden ons in een kleurrijk bladbos, waar we de krassende kruimkevers, de donzige pluizenrupsen en de gladde sprinkhaan ontmoeten. Deze zitten verstopt onder een loof. Wie kan alleen herkennen welk dier het is door te palperen en weet waar de soort zich verstopt? Spelletje gericht op voelen en onthouden. Voor kinderen vanaf ongeveer 4 jaar.

Code: : G69

G70 - Eenhoorn Flonkerglans Party voor Rosalie

Joepie, er komt een nieuwe bewoner naar wolkenland! De eenhoorns Flonkerglans, Sterrenstof, Wonderbloem en Toverhart willen het eenhoornkind Rosalie een prachtige ontvangst bieden en bereiden een geweldig welkomstfeest voor. Help de eenhoorns: vind alle vrienden en verzamel samen de grote wolkenkristallen. Maar haast jullie! Alles moet klaar zijn voor Rosalie op de partywolk aankomt. Vanaf 3 jaar, voor 2 tot 4 spelers, speelduur ca. 15 minuten.

Code: : G70 x

TE LEEN VIA DE BIBLIOTHEEK: G72 - Bob de Bouwer Memory

Voor het spannende zoeken naar bij elkaar passende kaartjes zijn concentratie en een goed geheugen nodig. Wie weet als eerste waar de 2 bij elkaar horende kaartjes liggen? De kleintjes winnen het vaak gemakkelijk van volwassenen!

Code: : G72 x

G73 - Moves

Wie onthoudt de meeste moves? Elke schijf beeldt een beweging uit die je moet uitvoeren. Er komt steeds een beweging bij, dus let goed op! Wie het niet meer weet is af. Ben je als laatste over? Dan heb je gewonnen! Dit spel kun je met zoveel kinderen doen als je zelf wilt.

Code: : G73

NIEUW: G74 - Buiten kaartspel extra groot

Artikelomschrijving Een onopvallend potje kaartspelen is er niet meer bij met deze grote speelkaarten! Geschikt voor diverse kaartspellen, zoals bridge, hartenjagen, klaverjassen, jokeren of patience. Afmeting 28,5 x 21 cm.

Code: : G74

G76 - Doornroosje (smartgame)

Kan jij de ridder helpen om zonder te verdwalen het kasteel van Doornroosje te bereiken? Of help je liever de prinses om de uitgang van de doolhof te vinden? Het wordt extra uitdagend, want door de 4 verschillende delen van het spelbord onstaat er telkens een nieuwe doolhof. Of misschien speel je liever als de draak? Dan wordt het spel net omgekeerd. Probeer dan het puzzelstuk met de draak op de juiste plaats te zetten zodat hij alle wegen naar het kasteel blokkeert en de ridder niet meer tot bij de slapende prinses kan komen. Doornroosje bestaat uit 60 opdrachten (24 met de draak, 18 met de ridder en 18 met de prinses) en bevat ook een leuk prentenboekje met het originele sprookje in een eigentijds jasje.

Code: : G76 x

G77 - Gravity Maze (smartgame)

Dit knikkerlabyrint zal je visuele perceptie en logisch denkvermogen sterk op de proef stellen. Het doel is om een pad door de torens te maken dat je knikker naar de rode eindtoren brengt. Kies een opdrachtkaart en positioneer de torens op het speelbord zoals aangegeven. Bepaal nu waar je de extra torens moet plaatsen. Plaats de torens zodanig dat de knikker van de startpositie door elke toren rolt en in de eindtoren valt. Gelukt? Dan heb jij gewonnen!

Code: : G77

TE LEEN VIA DE BIBLIOTHEEK: G78 - Dobble

Dobble is een observatie - en snelheidsspel waarbij alle spelers gelijktijdig spelen.

Er zijn 55 kaarten waarop steeds 8 symbolen afgebeeld staan. Je kunt vijf spelvariaties spelen met Dobble. Welke spelversie je ook speelt, je moet steeds proberen om als eerste het identieke symbool tussen twee kaarten te vinden en te benoemen. Vervolgens mag je een kaart nemen, een kaart plaatsen of een kaart afleggen volgens de regels van de verschillende mini-spelletjes die je kan spelen. Zie jij als eerste het identieke symbool?

Code: : G78 x

G79 - Halli Galli

Spectaculair reactiespel. Wie tot 5 kan tellen, kan meedoen! Iedere speler krijgt een gedekte stapel kaarten. Op elke kaart staan één of meer vruchten. Om beurten draait iedere speler een kaart om en legt deze op zijn eventueel eerder omgedraaide kaarten. Zo is voor iedere speler altijd maar één kaart zichtbaar. Als van een bepaalde vrucht precies 5 exemplaren zichtbaar zijn, proberen alle spelers zo snel mogelijk op de bel te drukken. Wie dat als eerste doet, krijgt alle open kaarten. Wie geen kaarten meer heeft, is uitgeschakeld. Wie blijft als laatste over? Halli Galli is niet alleen leerzaam voor jonge kinderen, maar ook uitstekend vermaak voor studenten of families die gewoon even een eenvoudig, gezellig spelletje tussendoor willen spelen.

Code: : G79

G80 - Speed Cups

Concentratie-, reactie- en behendigheidsspel voor het hele gezin. Je krijgt 5 bekers in verschillende kleuren. Elke ronde draait een speler de bovenste kaart van de stapel om. Daarop staan 5 voorwerpen in de kleuren van de bekers horizontaal of verticaal georiënteerd. Zo kunnen er 5 vogels in een boom zitten of 5 shirts aan een waslijn. Je probeert nu zo snel mogelijk je bekers op of naast elkaar te zetten op de manier waarop dit op de kaart is aangegeven. Ben je als eerste klaar, druk dan snel op de bel. Heb je het goed, dan win je de kaart. De speler met de meeste kaarten wint het spel. Speed Cups heeft zeer eenvoudige spelregels, waardoor het snel te leren is.

Code: : G80

TE LEEN VIA DE BIBLIOTHEEK: G81 - Draak Dondertand - De vuurkristallen HABA

Draak Dondertand en zijn drie vrienden Vonkenvlucht, Zilverschicht en Vuurstaart zijn erg opgewonden! Zo meteen start de wedstrijd door het Drakendal. De vlucht naar de grote vulkaan is echter niet eenvoudig. Steeds opnieuw waait een hevige wind door het dal en moeten de draken een andere route nemen. Bovendien moeten ze op de vuurkristallen langs de weg letten. Op het einde wint niet de snelste draak, maar die met de meeste vuurkristallen.

Code: : G81 x

TE LEEN VIA DE BIBLIOTHEEK: G82 - Concept Dieren

Concept Kids Dieren is de kids versie van Concept die geschikt is voor kinderen vanaf 4 jaar oud. Dit spel is een coöperatief spel, waarbij je niet tegen elkaar, maar met elkaar speelt. Gebruik de iconen op het spelbord om andere familieleden zoveel mogelijk dieren te laten raden en samen te winnen. Zo kun je bijvoorbeeld op zoek zijn naar een oranje dier met strepen, die in de jungle woont en een vleeseter is. Kunnen jullie raden dat het om een tijger gaat? Nadat je 12 dieren geraden hebt, bepaal je je totaalscore en probeer je deze score steeds weer te verbeteren! Je kind leert niet alleen allerlei nieuwe dingen over dieren, maar leert deze ook te omschrijven aan de hand van de kenmerken en te raden welk dier aan de kenmerken voldoet. Erg leerzaam dus!

Code: : G82 x

G83 - Spits pas op!

Bij dit klassieke spel moet je snel zijn! Want anders word je sneller gepakt dan verwacht. Met zoveel opwinding maakt verveling geen schijn van kans! Spits pas op is al 75 jaar een klassieker en populair bij jong en oud.

Code: : G83

TE LEEN VIA DE BIBLIOTHEEK: G84 - Magic Maze kids

Oh nee, de koning werd veranderd in een kikker! De prins, prinses, heks en tovenaar haasten zich snel het bos in om de ingrediënten te verzamelen voor een genezend drankje. Maar het bos is een puur labyrint en dieren of trollen staan ​​vaak in de weg. Alleen als de spelers samenwerken, kunnen ze het drankje brouwen - anders moet de koning voor altijd een kikker blijven. In Magic Maze Kids besturen spelers alle vier de helden samen. Hiervoor heeft elke speler een bewegingsrichting waarin hij de helden kan bewegen.

Code: : G84 x

G87 - Ubongo junior

Alle spelers leggen tegelijk en zo snel mogelijk hun dieren op hun bordje. De snelste roept 'Ubongo!' en trekt snel edelstenen uit de zak. Voor de andere spelers gaat het spel ondertussen verder: zolang de zandloper nog loopt mag er worden geprobeerd om de dieren goed in de puzzel te passen en daarvoor edelstenen te pakken. Wie aan het einde van het spel de meeste edelstenen bezit, heeft gewonnen! Ubongo Junior is te spelen in twee moeilijkheidsgraden, hierdoor blijft het spel altijd spannend! Vanaf 5 jaar.

Code: : G87

G88 - Crock's Sock's

Oh oh, de krokodil mist een sok! Wie is de snelste en vindt zijn bijpassende sok zodat Kroko weer een compleet paar heeft? De Crocs 'sokken! game is een actief bordspel voor kinderen en ouders. Je speelt het met één tot vier spelers. Het spel bestaat uit kaarten met gekleurde sokken, kaarten met een krokodil met slechts één sok aan en vier ploppers. Een van de deelnemers draait een kaart om en vervolgens probeert iedereen zo snel mogelijk de vermiste sok met de plopper te vangen. Maar kijk uit! Heeft Kroko een linker- of rechtersok nodig?

Code: : G88

G89 - De maffe monteur

Vlug, vlug, maak een auto klaar... anders spat hij uit elkaar! Monteer de auto met behulp van de sleutel in een bepaalde tijd (ingebouwde klok). Indien je het niet voor elkaar krijgt binnen de tijd dan valt de auto uit elkaar. Alle onderdelen blijven dan wel vast aan de auto. Dit actiespel in handige reiseditie is geschikt voor 1 of meerdere spelers vanaf 4 jaar.

Code: : G89

G96 - Kiekeboe

Kiekeboe!. Ligt daar een paard in het bed? En wat doet de haan in de keuken? Werkelijk niets is waar het hoort. Het is chaos op de boerderij! Probeer van 7 kaarten goed te onthouden waar deze liggen en zo snel mogelijk het voorwerp erop te roepen als ernaar wordt gevraagd. Doe jij dat het snelste, dan mag jij de kaart hebben. Daarna komt er een nieuwe kaart in het spel. Als jij het beste kunt onthouden waar alles ligt, win jij de meeste kaarten en daarmee dit snelle geheugenspel.

Code: : G96

G98 - Hoppers junior

Zet de kikkers op de vijver en begin te springen totdat alleen de rode kikker overblijft. Game bevat 40 uitdagingen, variërend van Easy tot Super Hard, ontworpen om uw kind aan te moedigen om te ontdekken, te slagen en plezier te hebben.

Code: : G98

TE LEEN VIA DE BIBLIOTHEEK: G117 - Themakwartet

Code: : G117 x

G180 - Rummikub junior

Rummikub is er nu ook voor de kleintjes! Deze versie maakt het voor kinderen extra aantrekkelijk om op een speelse wijze met cijfers en cijferreeksen bezig te zijn. Een leuke en leerzamen ervaring! Maak mooie cijferreeksen met de gekleurde cijfers op je plankje. Wie legt de slimste combinaties? Ben jij degene die het eerst alle cijfers op tafel heeft liggen? Een spel dat inzicht, durf en tactiek combineert.

Code: : G180 x

G201 - Stratego 4

Stratego 4 is een variant op het traditionele strategiespel, waarin nu drie of zelfs vier spelers het tegen elkaar kunnen opnemen. De spannende elementen van traditionele stratego zijn natuurlijk ook terug te vinden in dit spel. U beslist over de vorming van uw leger, u verkent de kracht van uw tegenstanders, u wacht op het juiste moment op een gerichte aanval ... De aanvullende regels maken het spel nog spannender en spannender! En vergeet niet ... de echte strategospeler wint, zelfs als hij tegelijkertijd met drie tegenstanders wordt geconfronteerd.

Code: : G201

G207 - Piguin Panic

Code: : G207

G210 - Rolit

Rolit is het spel met de verrassende draai. Kijk uit, blokkeer, rol en... win! Blokkeer en verover de rolitballen van je tegenspelers door deze naar je eigen kleur te rollen. Winnaar is degene , wiens kleur op het speelbord het meest voorkomt. Zowel voor kinderen als volwassenen... Dus een echt familiespel!

Code: : G210

G211 - Ganzenbord

Een klassieker!

Code: : G211

G214 - Scrabble Junior

Code: : G214

TE LEEN VIA DE BIBLIOTHEEK: - Heksenkeuken

In het spel Heksenkeuken zoeken de kleine heksjes tussen de paddestoelen naar de met de dobbelstenen geworpen kleuren. Wanneer de kleur onder de paddestoel overeenstemt met de kleur van de dobbelsteen, dan mogen ze de paddestoel in hun eigen heksenketel zetten. Wie als eerste zijn heksenketel weet te vullen met zeven vliegenzwammen, wint het spel Heksenkeuken. Het educatief kinderspel Heksenkeuken bevordert de herkenning van kleuren, en traint het geheugen en het concentratievermogen.

Code: : G218 x

G224 - Ramses

Code: : G224

G229 - Stratego Junior

Een Junior uitvoering voor het succesvolle spel Stratego. Het ontwerp maakt het spel aantrekkelijk voor jongens én meisjes. De regels blijven hetzelfde.

Code: : G229

G231 - Bert en Ernie 3x3

tekst?

Code: : G231

G236 - My first Triominos

My first Triominos is een simpele variant van het wereldwijd bekende spel Triominos waarin alles draait om scherp nadenken en je vakjes precies goed neerleggen. Raak jij als eerste al je stenen kwijt? Dan heb jij dit geweldige spel gewonnen!

Code: : G236

G243 - Peppino

Wie stapelt het snelst Wie al zijn 9 stapelonderdelen in de juiste volgorde heeft geplaatst, grijpt Peppino's hoofd, bouwt het bovenop en roept "Stop!". Als de opdrachtkaart en de stapelclown overeenkomen, wint de speler deze kaart!

Code: : G243

G250 - Beestenboel

Code: : G250

G251 -

tekst?

Code: : G251

G252 - De Heksenschool

Vandaag mogen alle kleine heksen buiten in het bos hun heksenkunsten laten zien en als ze deze heksenproef goed afleggen, krijgen ze als beloning een lekker heksentaart! kun jij onthouden onder welke oranje steen het juiste heksensymbool ligt? Pas op, als je per ongeluk de Boze Heks omdraait moet je helemaal terug! Bij dit spel hebben de spelers een goed heksengeheugen nodig.

Code: : G252

G253 - Triazzle

Puzzelaars opgepast, want hier komt een echte uitdaging! Van de koppen en billen van de kikkers baant elke speler zijn eigen weg naar de andere kant van het speelbord. Maar kijk uit! Wat zo eenvoudig klinkt en eruit ziet, is echt lastig! Leuk voor kinderen en ouders.

Code: : G253

TE LEEN VIA DE BIBLIOTHEEK: G274 - De Kolonisten van Catan

Zet jezelf in het tijdperk van ontdekking: je schepen hebben de kust van een onbekend eiland bereikt na een lange, achtergestelde zeereis. Catan zou haar naam moeten zijn! Maar jij bent niet de enige ontdekker. Andere onverschrokken zeevarenden zijn ook geland op de kust van Catan: de race naar nederzetting is begonnen!

Code: : G274 x

G278 - Kleine ijsbeer kun jij vissen

Lars heeft veel honger. Help hem de kleurrijke vissen te vangen die verborgen zijn onder de ijsschotsen. Hij is altijd op zoek naar een specifieke kleur en wie zich herinnert waar dit soort vissen zich verstopt, kan het vangen voor Lars. Wie de meeste vis vangt, wint.

Code: : G278

G279 -

tekst?

Code: : G279

G283 - Spokenjacht

Vier-avonturiers sluipen van kamer naar kamer tijdens het spookuur in het mysterieuze Canterville Castle. Je bent op zoek naar de geest Edgar die daar zou moeten rondspoken en je wilt hem vangen. Maar Edgar heeft zijn achtervolgers al lang ontdekt en bekijkt ze vanuit een veilige schuilplaats. Als ze te dicht bij hem komen, maakt Edgar zichzelf onzichtbaar en zweeft hij door plafonds en muren naar een aangrenzende kamer. Zullen de avonturiers in dit spannende spookspel Edgar vangen?

Code: : G283

G286 - Vier op 'n rij 3D uitdaging

Vier op 'n rij bereikt een nieuwe dimensie in deze krachtmeting voor professionals. Speel het spel op een 4x4x4 grondplaat. Bouw weloverwogen en zorg dat jij een rij van vier hebt voordat je tegenstander dat doet.

Code: : G286

G289 - Open Sesame

Ali Baba's mysterieuze schatkist ligt voor je en wacht om te worden geopend. Samen met de geest probeer je de sluizen te openen waarmee de schatkist beveiligd is. De speler die het laatste slot correct heeft ingesteld, mag de kist openen en de schatten ontdekken die erin verborgen zijn. Maar wees niet te hebberig, anders word je tegengehouden door de slang! Kun jij een manier vinden om het mysterie en "Open Sesame" op te lossen?

Code: : G289

G290 - Pim Pam Pet

Pim Pam Pet, het bekende vraag en antwoord spel. Draai de spinner, lees de vraag en kijk op de spinner om te zien met welke letter het antwoord moet beginnen. Degene die aan het einde van het spel de meeste kaartjes verzameld heeft, heeft het spel gewonnen. Wie weet zijn hoofd koel te houden en blijft het langst in de race? Dit fantastische spel staat garant voor urenlang speelplezier!

Code: : G290

G293 - Nijntje aan Zee

Eindelijk vakantie! Nijntje is met vakantie aan zee. Iedere dag speelt zij met haar vriendinnetjes aan het strand. Vandaag gaan ze schelpjes zoeken. Doel van het spel is met de Nijntje-vormpjes schelpjes te verzamelen en als eerste vier schelpen te winnen.

Code: : G293

G296 - Nijntje Kiekeboe

Nijntje Kiekeboe! Is een leuk spel voor kinderen. Onder de rode schijf zit Nijntje op de fiets en onder de groene Snuffie, de hond. Maar wat zit er ook al weer onder de oranje schijf?

Code: : G296

G297 - Piranha

Een spannend behendigheidsspel. Doel van het spel is alle vissen van jezelf aan de hoed of aan andere vissen te hangen en zo als eerste alle vissen kwijt te raken.

Code: : G297

G298 - Gelukseendjes

Elke ochtend waggelen mijn vriendjes en ik naar de vijver om daar de hele dag lekker te zwemmen en te spelen en lekkere hapjes te zoeken. Als de zon ondergaat, komen onze papa's en mama's ons halen om naar ons warme nestje te gaan. Maar wij lijken allemaal precies op elkaar, dus de papa's en mama's weten niet welke eendjes bij welke ouders horen. Kun jij ze helpen?

Code: : G298

G300 - Animal Party

Animal Party, hond, kat, varken, schaap. Wie speelt hier met wie? Op de kaarten staan combinaties van dieren die je moet gooien om de kaarten te winnen. Vanaf 5 jaar.

Code: : G300

G305 - Koehandel

Éénmaal... andermaal... verkocht! Wie is de gelukkige eigenaar van de prijskoe Bertha of één van de andere dieren?

Code: : G305

G308 - Lottino

Code: : G308

G309 - Rolit Junior

Sluit de Rolit-balletjes van je tegenspeler in en verover ze door ze om te rollen naar je eigen kleur. De speler met de kleur die aan het eind van het spel het meeste voorkomt op het speelbord, wint het spel!

Code: : G309

TE LEEN VIA DE BIBLIOTHEEK: G310 - No Panic

Geen paniek! Want als jij in paniek raakt is zelfs de makkelijkste vraag moeilijk. Weet jij zo snel mogelijk 4 jongensnamen met een 'D' op te noemen? Start de timer! No Panic is een vragen- en kennisspel waarbij je goed je zenuwen onder bedwang moet kunnen houden.

Code: : G310 x

G312 - Pim Pam Pet Picto

Pim Pam Pet Picto is een snelle en spannende variant op het klassieke Pim Pam Pet. Met de afbeeldingen en de bekende draaischijf kun je verschillende spellen spelen. Bij het eerste spel gaat het om snelheid. Wie ziet het eerste een woord met een bepaalde letter? Bij het tweede spel wordt creativiteit gevraagd. Wie ziet de meeste woorden met een bepaalde letter?. Geschikt voor kinderen vanaf 8 jaar.

Code: : G312

G313 - Rara wat ben ik?

Het knotsgekke raadspel voor kids! Stel slimme vragen om erachter te komen wie of wat je bent.

Code: : G313

G314 - Mastermind

Bij dit spel draait het allemaal om logisch nadenken, de juiste keuzes maken en concentratie. Het doel van het spel is om de kleurcode van jouw opponent te achterhalen. Een van de spelers is de codemaker, deze dient een code te maken met vier gekleurde pionnen. Deze code is alleen zichtbaar voor de codemaker, er kan gekozen worden uit zes verschillende kleuren. De andere speler of spelers mag vervolgens proberen om de code te breken door vier pionnen op de eerste rij te plaatsen. De maker van de code moet vervolgens aangeven of pionnen op de juiste positie staan, geen enkele pion goed is geplaatst of dat de juiste kleuren aanwezig zijn. Vervolgens mag de codebreker weer opnieuw een rij opvullen. De speler die de code binnen het minst aantal beurten weet te raden is de winnaar.

Code: : G314 x

G318 - Dokter Bibber Hersenoperatie

He dokter, Sam heeft je hulp nodig want hij heeft heel erge hoofdpijn. U moet hem opereren want er zitten rare dingen in zijn hoofd die daar niet thuishoren. Geschikt voor 2-4 spelers in de leeftijd vanaf 4 jaar.

Code: : G318

G330 - Hondje Waf

Een educatief spel met een lieve hond die écht blaft. Leren tellen is iets anders dan de woordjes 'een', 'twee' en 'drie' uit je hoofd leren. Met 'Hondje Waf' leren jonge kinderen echt tellen. Mama hond heeft alle botjes verstopt. Ze blaft een, twee of drie keer. De kinderen tellen hoe vaak ze blaft en verplaatsen de puppies hetzelfde aantal vakjes. Wie het eerst al z'n botjes thuis heeft gebracht wint dit leuke spel. Een spel waar alle jonge kinderen veel plezier aan zullen beleven!

Code: : G330

G343 - Wie is het?

Het beroemde spel met Disney figuren als Sneeuwwitje, Peter Pan en Pinokkio. Stel de goede vragen en ontdek als eerste wie het is! Vanaf 6 jaar.

Code: : G343

TE LEEN VIA DE BIBLIOTHEEK: G344 - Yatzee

Schud de dobbelstenen en rol ze op de tafel. Welke combinaties kun je maken met de getallen?

Code: : G344 x

TE LEEN VIA DE BIBLIOTHEEK: G345 - Hoe overleef ik spel

Bereid je voor op onverwachte onthullingen... en op de slappe lach. Speel dan tegen elkaar in een spannend Survival Parcours! Welke HOI-figuur bereikt als eerste het doel? Op weg naar boven moet je lastige hindernissen overwinnen, tegenstanders uit de wedstrijd gooien en de andere spelers talrijke eerlijke en vrolijke overlevingstips geven. Nodig jullie vrienden uit en speel het spel! Geschikt voor kinderen vanaf 8 jaar.

Code: : G345 x

G346 - Mimelen

In dit leuke sociale spel probeer je begrippen uit te beelden. Hierbij mag geen geluid gemaakt worden en mag je geen aanwijzingen geven. Mimelen is een spel wat vanaf vijf jaar gespeeld kan worden. Er zijn speciale afbeeldingen, waardoor ook de kleintjes mee kunnen spelen.

Code: : G346

G347 - Mega Mindy Time

Code: : G347

G351 - Uno Spin

"UNO Spin" is een variatie op het bekende kaartspel "UNO". Als extra spelelement bevat het spel een draaitafel met symbolen, die extra speelopties biedt. Spelers kunnen het wiel gebruiken om veel speelkaarten kwijt te raken, maar ze kunnen ook evenveel speelkaarten krijgen.

Code: : G351

G357 - Rumba Rups

Rumba Rups heeft z'n dansschoenen aan! Wie lukt het om als eerste de balletjes tot bovenaan in zijn handen te leggen terwijl hij z'n vrolijke slingerrumba danst? Vanaf 5 jaar.

Code: : G357
search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close